Monday, April 18, 2011

BAJU KASIH BERTATAH BAHAGIA

Kadang2 sesuatu yang tak di duga menghantui diri aku, tapi terjadi jua akhirnya
aku kelihatan riang di mata kawan2 dan sahabat handai tapi hakikat nya aku
 tidak ada apa2.

Aku punya segalanya tapi aku ada kekurangan, Pagi  tadi aku menonton 
"Tanya lah Ustad" satu rancangan yang baik dan banyak kebaikan siapa 
yang menonton disudut hati ini Aku semakin Tua waalaupun aku kelihatan 
masih menawan lagi.Tanya lah ustard tonton lah....

Aku sering di uji, tapi aku tetap bersyukur dan berdoa kepada Ilahi suatu 
hari nanti "Baju Kasih Bertatah Bahagia Milik Ku jua.

Akan ku tekat bunga2 sabar, akan ku hias manik2 doa, dan akan ku sulam jalur Tawakal.akan Aku jahit  sulaman kasih, akan aku lilit benang rindu akan ku atur manik2 cinta seindah kerawang impian akan aku susun mutiara hidayah akan aku sudahi " Baju kasih bertatah bahagia " dengan titisan air mata qasih.

kasih ku sejernih air mata zam zam









No comments:

Post a Comment