Sunday, April 17, 2011

Pembedahan

Sudah lama aku tak menari2 di blok ini sebab aku di KPJ SBN kerana anak aku yang bongsu 
masuk hospital untuk Oppretion kesian adk , " adk adalah panggilan sayang aku kepadanya.

aku menjaga adk masa di Hospital, sayu hati lihat adik lepas Opperation. lepas adk
keluar dari bilik Opperation adk hanya mengeleng2 kan kepala saja...... sakit.....

Sampai di wad aku usap rambut adk, air mata aku mengalir dan sebak melihat adk..

" ..................... "    adk beri isayat dgn tangan.

aku faham , tekak adk sakit dan kering.
aku tanya nurse yang menjaga " blh saya bagi ank saya air "
" Boleh, tapi sikit sikit dulu," kata nurse memberi kebenaran.
" terima kasih " jawab ku lantas aku ambil air dan menuang air dalam cawan.
aku sudukan air di mulut adik, adk minum dan minum

Tapi sekarang adk dah mula baik dan hari ini adk balik asrama di SMKL 

semoga adk sihat dan dapat belajar seperti biasa...

sayang adk



No comments:

Post a Comment